KiyOh Beoordelingen

 9,1/10 Gordijnshop.nl (5119)

Betalen en verzenden

U kunt op onze site veilig betalen met:

iDeal Visa
Mastercard Bancontact / Mr Cash Afterpay in3

Uw bestelling snel thuisbezorgd, ook in België.

PostNL

Heeft u vragen?

Specifieke wensen of advies nodig? Wij helpen u graag!

Stel uw vraag

Levertijden

Levertijden voor gordijnen, raamdecoratie en accessoires

Tijdens de vakantieperiode moet je rekening houden met langere levertijden. Voor gordijnen moet je uitgaan van 5-8 werkdagen meer. Alle overige producten worden zo veel mogelijk uit voorraad geleverd en daarvan is de levertijd alleen langer door bijvoorbeeld drukte bij de pakketdienst.

Zijn er onverwachts toch langere levertijden van word je hierover geïnformeerd.

Gordijnen 

  Normale levertijden
Gemaakte gordijnen (met (wave)plooien of tunnel) 15-18 werkdagen
Gemaakte gordijnen met zeilringen 17-20 werkdagen
Kussens van gordijnstof 15-18 werkdagen
Valletjes 5-10 werkdagen
Ongemaakte stof 5-7 werkdagen
Vouwgordijnen 17-20 werkdagen
Stofstalen 1-3 werkdagen 
Brandvertragend behandelen + 5 werkdagen

 

Accessoires

 
embrasses en embrassehaken 2-7 werkdagen
Deurgordijnen 2-7 werkdagen
Gordijnband en koord 2-7 werkdagen
Gordijnhaken 2-7 werkdagen
Gordijnrails (KS, Slide wit) en uitschuifroedes 2-7 werkdagen
Gordijnrails, gordijnroedes, railroedes 2-7 werkdagen

Accessoires verzenden we in de meeste gevallen de dag na ontvangst van uw betaling. Levering duurt alleen dan langer als een artikel nog in bestelling is of voor u op maat gezaagd moet worden.

Bovenstaande levertijden worden in de meeste gevallen niet overschreden. Het kan voor komen dat een gordijnstof niet voorradig is bij onze leverancier waardoor de levering vertraging oploopt. U wordt hierover zo snel mogelijk geïnformeerd en kunt dan altijd een andere stof uitzoeken of de order annuleren.

Zodra de bestelling compleet is wordt het pakket via Postnl, Packs of DGO naar u verzonden. U ontvangt hiervan per mail bericht. De pakketten worden meestal binnen 2 dagen de eerste keer bij u aangeboden. Bij verzending via Postnl of Regioexpress (Packs) ontvangt u per mail een track en trace code. Goederen die bezorgd worden via DGO worden op afspraak bezorgd.

Bent u niet thuis op het moment van bezorging dan ondernemen de vervoerders de volgende actie:

Postnl: Het pakket wordt 1 keer aangeboden, Bent u niet thuis? Dan ontvangt u geen niet-thuisbriefje! Uw pakketbezorger levert het pakket gewoon af bij de buren óf bij een PostNL-punt bij u in de buurt. U krijgt een e-mail en een berichtje in de PostNL-app over waar uw pakket is afgeleverd.

Regioexpress/Packs: Het pakket wordt 1 keer aangeboden, bij niet thuis ontvangt u bericht in uw brievenbus en kunt u zelf een nieuwe bezorgafspraak maken.

DGO bezorgt op afspraak (bestelling > 270cm)

 

 

 


Schrijf je in voor onze nieuwsbrief


Privacy verklaring