KiyOh Beoordelingen

 9,1/10 Gordijnshop.nl (5116)

Betalen en verzenden

U kunt op onze site veilig betalen met:

iDeal Visa
Mastercard Bancontact / Mr Cash Afterpay in3

Uw bestelling snel thuisbezorgd, ook in België.

PostNL

Heeft u vragen?

Specifieke wensen of advies nodig? Wij helpen u graag!

Stel uw vraag

Ruilen en retourneren van accessoires

Tijdelijke verruiming retourtermijn

Binnen de categorie accessoires kunt u artikelen bestellen die niet op maat gemaakt worden en dus geruild of teruggestuurd mogen worden. Hieronder worden o.a. verstaan:

  • embrasses en embrassehaken
  • trekstangen
  • gordijnhaken en loodjes (gordijnband kan niet retour gestuurd worden)

Wilt u artikelen retour sturen maak bij voorkeur dan gebruik van ons retourformulier dat u hier kunt downloaden, of voeg een briefje toe aan de retourzending met uw naam, adresgegevens en voor een snelle afwikkeling van uw retour vragen ook het ordernummer. Stuur dit samen met de ongebruikte*  artikelen binnen 30 dagen in de (indien mogelijk) originele verpakking naar ons retour. 

* Artikelen mogen uit de verpakking gehaald worden om kleur en materiaal te bekijken. Er mag geen gebruiksschade ontstaan aan het product.

Wij crediteren het aankoopbedrag inclusief eventuele standaardkosten voor de heenzending zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 14 dagen na herroeping. Wel mogen wij wachten met terugbetaling tot wij de artikelen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de artikelen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van het pakket, behalve als het een gegronde klacht betreft.

Het is niet mogelijk om artikelen om te ruilen, wilt u een ander artikel dan retourneert u uw order en besteld u het nieuwe artikel via onze site.

Op maat gemaakte kussens en embrasses kunnen net als maatwerk (vouw)gordijnen niet retour gestuurd worden, het herroepingsrecht is hiervoor uitgesloten.

 


Schrijf je in voor onze nieuwsbrief


Privacy verklaring